Koronawirus nas nieźle urządził! Zobacz jak łatwo przeprowadzić zebranie Rady Pedagogicznej przez Internet

NAJWYŻSZY CZAS NA ZEBRANIE SIĘ RADY PEDAGOGICZNEJ

Izolacja w domach nie zawiesza pracy szkoły. Po pięciu tygodniach pracy z domów nie da się dłużej czekać, wiosenne zebranie Rady Pedagogicznej musi być przeprowadzone przez Internet. Przecież art. 40 ust. 5 ustawy o systemie oświaty wyraźnie mówi, że „Zebrania plenarne rady pedagogicznej są organizowane przed rozpoczęciem roku szkolnego, w każdym okresie(semestrze) w związku z zatwierdzeniem wyników klasyfikowania i promowania uczniów, po zakończeniu rocznych zajęć szkolnych oraz w miarę bieżących potrzeb (…)”

Ustawodawca przewidział regulacje dotyczące tych zebrań, ale nie określił limitu czasu ich trwania.

Żaden zapis prawny nie określa czasu maksymalnego trwania zebrania rady pedagogicznej. Ale dlaczego ją przeciągać?

W trakcie 60 minut dowiesz się jak:

  1. Przygotować elektroniczną listę obecności, która jednoznacznie udokumentuje kto wziął udział w zebraniu
  2. Udostępnić materiały na zebranie (np. projekty uchwał, które będą poddane pod głosowanie, porządek obrad, sprawozdań z pracy rocznej zespołów działających w szkole, biblioteki, świetlicy itd.)
  3. Otworzyć kanał komunikacji do wyjaśnień, odpowiedzi na pytania do materiałów przygotowanych na zebranie
  4. Powiadomić członków Rady Pedagogicznej uzyskując potwierdzenie uczestnictwa
  5. Sprawnie, rzetelnie i szybko przeprowadzać głosowania w czasie rzeczywistym
  6. Błyskawicznie drukować dokumenty, które muszą powstać w formie papierowej 
Na koniec przewidujemy sesję pytań i odpowiedzi, dyskusję.

A po zajęciach otrzymasz omawiane materiały, wzorce dokumentów gotowe do zainstalowania na szkolnej platformie Microsoft Teams:

  • Automatyczny test do sprawdzania obecności
  • Wzór zaproszenia na zebranie
  • Gotową receptę
  • Instrukcję jak krok-po-kroku połączyć ze sobą realne zebranie z wirtualna platformą.

Przez tydzień po zajęciach możesz uzyskać bezpłatną pomoc po prostu wysyłaj zapytanie mejlem.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Dyrektor, zastępca to osoby mające na głowie zebranie Rady. Ich obecność na zajęciach nt. prowadzenia Rad Pedagogicznych przez Internet jest oczywista. Szkolny informatyk czy administrator Teams też musi wziąć udział w webinarze, żeby wiedzieć nie tylko co ma zrobić ale także jak to zrobić. Żeby mógł zadawać pytania. W końcu dyrekcja wydaje polecenie a on ma je zrealizować. Do tego osoby, które będą protokołować, które zwykle liczyły głosy. Powinny zdawać sobie sprawę z tego co właśnie dzieje się na platformie Teams oraz rozumieć rzetelność tego co widzą albo i nie widzą ale dzieje się w sieci.

KIEDY?

Najbliższe terminy to 26, 27, 28 i 29 kwietnia od 9:00 do 10:00.

ILE TO KOSZTUJE?

Udział w webinarze to koszt 199 zł (brutto) od osoby. Dla grupy pięcioosobowej (lub większej) to jedynie 99 zł za jednego uczestnika. Zadzwoń lub napisz e-mail i zarezerwuj miejsce dla swojej placówki.

To łatwe – otrzymasz link do spotkania na żywo, nie potrzeb rejestracji ani loginu, ani hasła.

Zamów

Zadzwoń +48 608 661 862

Napisz biuro@cyberbezpieczni.pl